Nieuwsbrief:

APRILIA  SR GT 400 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - sr-gt-400
aprilia - sr-gt-400
aprilia - sr-gt-400
aprilia - sr-gt-400
aprilia - sr-gt-400
aprilia - sr-gt-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om het nieuwste model Aprilia SR GT 400.

DE SR GT 400 IS DE NIEUWE GT IN HET MIDDEN SEGMENT DIE ALLE REGELS DOORBREEKT EN DE EXPERTISE VAN APRILIA OP HET GEBIED VAN MOTORFIETSEN NAAR SCOOTERS BRENGT: HIJ IS WENDBAAR, RESPONSIEF EN STABIEL, DANKZIJ HET APRILIA-CHASSIS EN DE 36 PK, 400 CC-MOTOR DE SR GT 400 IS 100% APRILIA - KRACHTIG, LICHT EN MOOI - EEN PRECIEZE RIJERVARING MET PERFECTE GRIP EN TOTALE CONTROLE - ELEKTRONICA DIE SPORTMOTOR WAARDIG IS STAD, REIZEN, AVONTUUR: DE SR GT 400 IS ONTWORPEN OM ZOWEL DE DAGELIJKSE ASFALTWEGEN ALS DE MEER AFGELEGEN ROUTES TE VEROVEREN Aprilia maakt zijn debuut in het segment van de GT-scooters met een gemiddelde cilinderinhoud en herschrijft daarbij alle regels, zoals het zijn gewoonte is. De Aprilia SR GT 400 is de crossover die de ontwerpfilosofie, innovatie en motorfiets-expertise die Aprilia tot een icoon hebben gemaakt, zowel op de weg als daarbuiten, naar de wereld van de scooters brengt. De Aprilia SR GT 400 staat voor prestaties en avontuur. In het verkeer is hij wendbaar en gemakkelijk te manoeuvreren, in gemengde omstandigheden reageert hij snel en bij hoge snelheden is hij stabiel. En als het asfalt ophoudt, houdt hij zich niet in. De nieuwe SR GT 400 neemt geen genoegen met halve maatregelen en wil zich profileren als de benchmark in zijn categorie op het gebied van stijl en technologie, maar ook op alle gebieden die elke motorrijder zoekt in een tweewieler: spanning, plezier en rijgenot. De Aprilia SR GT 400 combineert een strikt ontworpen chassis – ontworpen door experts die buitengewone motorfietsen hebben gebouwd die zowel op het asfalt als offroad domineren – met een volledige reeks technologische uitrusting en een krachtige 400 cc, 4- kleppen, vloeistof gekoelde eencilindermotor met een vermogen van 36 pk. Met een gewicht van slechts 186 kg in rijklare toestand staat de SR GT 400 aan de top van zijn klasse wat betreft vermogen-gewichtsverhouding.
  • Voor al onze nieuwe vooraadmodellen geldt: Nu kopen is kosteloos stallen tot het voorjaar mét 2026 kenteken!

    Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
5 standen verstelbaar windscherm, LED Verichting, Rally livery, Hoge grondspeling, Allroad banden, Wijd stuur, Handkappen, Adaptive traction control, ABS, Keyless ignition, 5'' TFT- Display, Highperformance remsysteem, 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion