| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
mooie Tuono 660 prijs is incl. nieuwe banden.
- Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.
Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen.
- Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098
Opties en Accessoires: quick shifter, tractioncontrol, cruisecontrol, TFT display, led rijverlichting.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | parallel twin met een timing van 270 |
| Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
| Cilinder inhoud | 659 cc |
| Comp. verhouding | 13,5:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | irbox met luchtinlaat vooraan. 2 ∅48 mm gasklephuizen, Ride-By-Wire-beheer |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 100 pk / 73 kW bij 10.750 tpm |
| Max. koppel | 67 Nm bij 8500 tpm |
| Koppeling | Multiplaat, in oliebad |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Dubbelbalken aluminium frame met afneembare achterbank |
| Vering voor | Kayaba upside-down voorvork ∅ 41 mm met contraveer, aluminium poten voor bevestiging van radiale remklauwen. Instelbaar voor rebound en veervoorspanning. |
| Vering achter | Aluminium achterbrug met asymmetrische spanten. Monoshock met instelbare contraveer: rebound en veervoorspanning. Veerweg: 130 mm |
| Remmen voor | Dubbele schijfdiameter 320 mm |
| Remmen achter | Brembo-remklauw met 2 geïsoleerde zuigers van ∅ 34 mm |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 180/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1370 mm |
| Lengte | 1995 mm |
| Breedte | 745 mm |
| Hoogte | 1.135 mm |
| Zithoogte | 820 mm |
| Drooggewicht | 169 kg |
| Leverbare kleuren | Concept Black , Iridium Grey en Acid Gold. |
| Beschrijving | e Aprilia Tuono 660 is de naakte versie van de RS 660, een middelgrote supersportmotor die we morgen, 145 oktober, voor het eerst zullen rijden. De technische basis is dezelfde als die van de RS 660. Wel zal de nieuwe 660cc parallel-twin iets lagere vermogens- en koppelwaarden hebben (respectievelijk 100 pk en 67 Nm).







Enkel het voorwiel heeft ABS |
WELKOM bij Bisschop Motoren.
U kunt bij ons terecht voor: - Nieuwe en gebruikte motoren - SCM Gecertificeerd inbouwbedrijf - Dynostar Testbank - Goed uitgeruste werkplaats - Schade reparatie en afhandeling - S100 en Castrol Dealer Werkplaats en onderhoud In onze ruime werkplaats kunnen wij de service geven die bij uw motor hoort. Bisschop Motoren heeft veel te bieden zoals een ruim assortiment motorbanden zodat u kunt kiezen welke band het beste bij uw rijstijl en motor past. Maar ook alle andere onderdelen zijn vaak uit voorraad leverbaar.
 |
Bisschop Motoren |
|
Mr. J.B. Kanlaan 48
Punthorst
Plan de route
|
 |
06-54220098
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken