Nieuwsbrief:

BETA  RR ENDURO 50 SPORT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Rood
Vermogen:
2 kW
Teller:
2.545 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Nee
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
beta - rr-enduro-50-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooie BETA 50 RR ENDURO SPORT uit 2024 van de 1e eiegenaar ! 

Km stand 2.545  !

- Custom Buddy seat ! erg mooi ! 
- Bij aankoop ( 10-2024 )  de noppenbanden er af gehaald en deze wat meer " Adventure" banden ( straat/off-road ) gemonteerd.
- Stage 6 uitlaat  ( loopt ongeveer 60 op het moment  en heeft ook nog nooit harder gelopen ! ( Brommer is op 60 begrenst in ECU ) 
- Ketting en tandwielen in prima staat ! 




 


  • Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
Hoogeveen
Plan de route
0628435195
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion