Nieuwsbrief:

BMW  C 1 - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
EXECUTIVE GRAPH
Vermogen:
Teller:
26.735 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - c-1
bmw - c-1
bmw - c-1
bmw - c-1
bmw - c-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2000
EU verantwoordelijke: BMW Nederland B.V. Einsteinlaan 5 2289 CC Rijswijk 070-4133222 info@bmw.nl

Nu bij ons binnen een BMW C1 met onderstaande extra's

0157 Hardtop
0375 Instrumentenpaneel km/h voor ABS
0422 Pakket Executive
0524 Antiblokkeringssysteem (ABS)

Deze motor wordt verkocht voor een klant.
De prijs is de zo meeneemprijs zonder garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Molenaar Motors
Einsteinweg 5-7
IJsselstein
Plan de route
030-6008790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion