Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
MAGELLAN GREY METALLIC (GRIJS METALLIC)
Vermogen:
Teller:
501 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - 2025
Modelcode: K07
Typenummer: 0C51

Technische informatie
Koppel: 62 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Milieu
CO?-uitstoot: 0 g/km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Productveiligheid
Fabrikant: Oostland Motorrad Spaansland 10 7543BG ENSCHEDE, NL 0534326116 http://www.oostlandmotorrad.nl motorrad@oostland-enschede.nl
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Avantgardepakket (0577), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bluetooth, Buddyseat Comfort II (077U), Connected services, Dagrijverlichting (0202), Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Hoog windscherm (0553), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED koplampen, Middenstandaard (0636), Multimedia-voorbereiding, Rijmodi Pro (0224), smartphone integratie, Snellader (04U2), Teleservices (06AE), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion