| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige F650 GS
- Topcase
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Opties en Accessoires: Leuke BMW F650 GS met ABS
-topkoffer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | viertakt eencilinder, water gekoeld |
| Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
| Cilinder inhoud | 652 cc |
| Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Electronische injectie / BMW motor management |
| Ontsteking | electronische ontsteking |
| Vermogen | 50 pk / 37.3 kW bij 6500 tpm |
| Max. koppel | 60 Nm bij 5000 tpm |
| Koppeling | natte meerplaten koppeling |
| Versnellingsbak | 5 |
| Verhouding | |
| Overbrenging | ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17.3 liter |
| Topsnelheid | 166 km/u |
| ABS | ja |
| Frame | brugframe |
| Vering voor | hydraulische telescoopvork, 41 mm |
| Vering achter | enkelzijdige swing-arm |
| Remmen voor | enkele remschijf 300 mm met dubbele zuigerremklauwen |
| Remmen achter | enkele remschijf 240 mm met enkelvoudige remklauw |
| Voorband | 100/90-18 |
| Achterband | 130/80-17 |
| Wielbasis | 1479 mm |
| Lengte | 2175 mm |
| Breedte | 910 mm |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 780 mm |
| Drooggewicht | 193 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken