Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 GT - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Zilver
Vermogen:
112 kW
Teller:
44.510 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW K 1200 GT bouwjaar 2006 44510 km.
Van origine Nederlandse motorfiets voorzien van abs, esa, cruise control, elektrische ruit, handvatverwarming, zadelverwarming, xenon verlichting, drie koffers, boekje en rekeningen.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
70 occasions op voorraad
Financiering is mogelijk via numotorrijden.nl
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes

 
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
Goes
Plan de route
0113-220426
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion