Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
Blauw
Vermogen:
118 kW
Teller:
28.750 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW K 1600 GTL 

Bouwjaar: 2011
Kilometerstand: 28.780
Garantie: Ja 6 maand 

Bijzonder mooie K1600GTL ! En volledig dealer onderhouden. Alle facturen / boekjes compleet. 

 

Laatste BMW service: 11-09-2025 28.727KM Beurt + nieuwe bandenset 


Motorfiets is voorzien van: 
* ABS 
* Traction control 
* Rijmodes Dynamic / Rain / Road
* TPMS bandensensoren 
* Cruisecontrol 
* Electronish verstelbare kuipruit 
* 3 Delige kofferset 
* Adaptive Xenon 
* Navigatie 
* Radio 
* Zadel verwarming 
* Sleutels en boekjes compleet 
* Onderhoud historie compleet 
* 40 punten check 
* 6 maand garantie 
* volle tank 

Deze waanzinnig mooie 6 cilinder staat rijklaar ! 

 


  • Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Lettele
    Holterweg 128
    7434 PB Lettele
    0570-239190

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Reservering en Aanbetaling

    Motoren worden uitsluitend gereserveerd indien en nadat de koper een aanbetaling heeft gedaan.

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Beekman Motoren
Holterweg 128
Lettele
Plan de route
0570239190
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion