Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 R - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
M
Vermogen:
154 kW
Teller:
7.878 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
M1000R / M 1000 R

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Dit is M’ dan: Beleef de ultieme adrenaline met de BMW M 1000 R. Deze naked bike combineert brute kracht met pure precisie: met maar liefst 210 pk, M-componenten van topklasse en een design dat zowel sportiviteit als exclusiviteit uitstraalt.

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Dealeronderhouden
- Fabrieksgarantie 2028

Onderscheidende opties:
- Akrapovic slip-on
- Sozius pakket
- Windscherm
- 6.5 inch tft -display
- M winglets
- M stijlpakket
- Bandenspanningcontrole
- EU - Markering
- M GPS Laptimer
- M zadel
- Cruise control 
- Handvatverwarming
- Quickshifter
- Alle opties en Pakketten

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren B.V.
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion