Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 R - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
LIGHT WHITE/M MOTORSPORT
Vermogen:
154 kW
Teller:
18.600 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2022 - 2025
Modelcode: KM3
Typenummer: 0E81

Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 280 km/u
Afmetingen (LxBxH): 209 x 85 x 111 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Productveiligheid
Fabrikant: Harry Meijer Sydneystraat 1 1175RN LIJNDEN, NL 0206592580 http://www.harry-meijer.nl info@harry-meijer.nl
Opties en Accessoires:
Adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Cruise control, Fabrieksgarantie, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless start, launch control, LED achterlichten, LED koplampen, M Achterzadel (019E), Metaalkleur, Multimedia-voorbereiding, Passagiers kit (0413), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harry Meijer B.V.
Sydneystraat 1
Lijnden
Plan de route
020-6592580
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2025 Motoroccasion