Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS ABS - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
100.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1150-gs-abs
bmw - r-1150-gs-abs
bmw - r-1150-gs-abs
bmw - r-1150-gs-abs
bmw - r-1150-gs-abs
bmw - r-1150-gs-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
 

BMW R1150gs 2002 €3250
 

-Zeer mooie r1150gs
 

-100000km
 

-Bouwjaar 2002
 

-abs goedwerkend
 

-topkoffer
 

-licht getint windscherm
 

-witte knipperlicht glaasjes net iets stoerder dan de oranje
 

-Handvatverwarming in twee standen instelbaar
 

-Staat op goede banden
 

-Inruil eventueel mogelijk
 

PRIJS € 3250 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 


 


  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk.

    Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij.

    Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    INFO MAIL: info@newtownbikes.nl 

    06 23561795


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Getint windscherm, Handvatverwarming instelbaar meerdere standen, In hoogte verstelbare ruit, Originele uitlaat, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Newtown Bikes
Millenerstraat 30
Nieuwstadt
Plan de route
06-23561795
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion