Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS ADVENTURE - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Zwart
Vermogen:
62 kW
Teller:
195.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer uitzonderlijke BMW motorfiets, niet voor toerrijders!!
Speciaal in onze werkplaatstotaal gerestaureerd, nu ongeveer 1500 km gereden.
– totaal nieuw opgebouwd motor en frame delen , versnellingsbak, aandrijfas nieuw.
– volledig ohlins systeem
– lichte dynamo
– grote tank 30 L
– nieuwe wielen met zwarte naven en zwarte R1200GS velgen
– speciaal uitlaatsysteem met akrapovic
– KNN intake
– carillo drijfstangen
– speciale zuigers hoge compressie alleen 98 of 102 octaan
– rapid bike
– spec chip
– race nokkenas
– spec klepveren
– 1200 koppen grote kleppen
– vermogens erbij uitdraai 119 pk achterwiel
– kahedo zitbank
– air fuel meter

Meer foto’s van hele restauratie op aanvraag.

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oscar Motorservice
Industrieweg 60-L
Nunspeet
Plan de route
06-14236779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion