Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS ADVENTURE - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
NACHTSCHWARZ
Vermogen:
Teller:
23.533 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2004

Zo mooi in originele staat komen we niet vaak tegen, motorfiets zou zo van de fabrieksband gerold kunnen zijn....
Zeer lage kilomterstand
Handvatverwarming
Alarmverlichting
Twinspark uitvoering
Originele valbeugelset
Haakse ventielen
Adventure scherm
ABS
Originele adventure kofferset, welke niet meer nieuw te verkrijgen zijn..
Bij koop wordt de motorfiets afgeleverd inclusief beurt conform BMW receptuur




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion