| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW R1200GSBouwjaar: 2005
Kilometerstand: 78.550
Kleur: Ozean-blau metallic
Kenteken: MX-BH-73
Mooi complete R1200GS. Met 3 koffers, ABS, handvat verwarming en verstelbare toer ruit. Meer en betere foto's volgen na het poetsen. Fabrieksopties:
0419 Zijdeel granit-grau metallic
0519 Handvatverwarming
0589 Handbescherming
0645 Integral ABS
0681 Kofferhouder links/rechts
0773 Stoel zwart
0776 Stoel bestuurd. laag
- Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.
Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.
(Gedeeltelijke) financiering en/ of verzekering van de aan te schaffen motor is mogelijk. Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. - Proefrit maken?
Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
| Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
| Cilinder inhoud | 1.170 cc |
| Comp. verhouding | 11.0:1 |
| Kleppen | SOHC, 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | electronische injectie |
| Ontsteking | electronisch |
| Vermogen | 100 pk / 74.6 kW bij 7.000 tpm |
| Max. koppel | 115 Nm bij 5.500 tpm |
| Koppeling | Single-plate dry clutch, dia 180 mm |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 2.277 |
| Overbrenging | Cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | > 200 km/u |
| ABS | nee |
| Frame | 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
| Vering voor | BMW duolever, veerweg 190 mm |
| Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 200 mm |
| Remmen voor | Dubbele schijfrem (Ø 305 mm) zwevend gemonteerd, vaste EVO 4-zuiger remklauwen |
| Remmen achter | Schijfrem (Ø 276 mm) met zwevende 2-zuiger remklauwen |
| Voorband | 110/80 - R 19 |
| Achterband | 150/70 - R 17 |
| Wielbasis | |
| Lengte | 2.210 mm |
| Breedte | 915 mm |
| Hoogte | 1.430 mm |
| Zithoogte | 840 mm |
| Drooggewicht | 199 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | Wijzigingen tov de R 1150 GS zijn oa het nieuwe BMS-K Motormanagement, het Single-Wire-System en het compacte dashboard. Leverbare kleuren oceaan blau, fel rood en geel. Zwarte of grijze buddy seat. |
Werkplaats
Uw motor is bij ons in goede handen. In onze werkplaats maken we uitsluitend gebruik van kwaliteitsproducten en professioneel gereedschap. En alleen in goed overleg met u bepalen we wat er aan uw motor moet gebeuren.
Occasions
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij altijd een groot aantal occasions op voorraad. We houden rekening met de verschillende wensen van onze klanten. En zorgen we ervoor dat we voor alle type motorrijders een goede motor beschikbaar hebben.
Shop
Wij hebben in onze shop alleen de beste kwaliteit producten en kleding. Wij werken bijvoorbeeld met Motorex Olie, Ruiten van MRA en Z-techniek en Odyssey accu’s. Hiernaast werken wij als eerste in Nederland met het Zwitserse merk Scott Sports.
 |
Motorhuis Zwolle |
|
George Stephensonstraat 5
Zwolle
Plan de route
|
 |
0384608792
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken