Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
BLACK STORM
Vermogen:
Teller:
15.549 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023
EU verantwoordelijke: BMW Nederland B.V. Einsteinlaan 5 2289 CC Rijswijk 070-4133222 info@bmw.nl

R1250GS met onderstaande extra's
Deze motor is nieuw door ons geleverd.

0193 Keyless Ride
019F Designoptie achterste uitlaatdemper
0230 Comfort-pakket
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0386 Handleiding nederlands
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
05AD Cruising Light
05AE Multifunctionele knipperlichten
05AF Multifunctionele knipperlichten II
0603 diefstalbeveiligingssysteem
061A Stuurverhoging
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
077K Kruisspaakwielen II
0538 Snelheidsregeling
topkoffer
cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Molenaar Motors
Einsteinweg 5-7
IJsselstein
Plan de route
030-6008790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion