Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
METEORIC DUST I
Vermogen:
Teller:
8.584 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022
EU verantwoordelijke: BMW Nederland B.V. Einsteinlaan 5 2289 CC Rijswijk 070-4133222 info@bmw.nl

0134 Adaptieve koplampen
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0193 Keyless Ride
019F Designoptie achterste uitlaatdemper
0202 Dagrijlicht
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0386 Handleiding nederlands
0417 Centrale vergrendeling
0518 Stoelverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
05AC ABS Pro
05DF ACC
0603 diefstalbeveiligingssysteem
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
06NS Comforttelefonie met uitg. smartphone
0764 Stopcontact
Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Molenaar Motors
Einsteinweg 5-7
IJsselstein
Plan de route
030-6008790
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion