Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 RT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
RACINGBLEU METALLIC (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
107 kW
Teller:
5.838 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 200 km/u
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie tot: 03-07-2028

(Meer en betere foto's volgen!

Onze eerste BMW R 1300 RT, en wat voor 1 full options, automaat en zelfs de optie radio pro is aangevinkt. ( nieuwprijs nu 38.000,- ) Inclusief 3 jaar of 30.000 km oil service. 

Afkomstig van eerste eigenaar.

Fabrieks options!

019J Designoption Endschalldämpfer II
0219 Deluxe Headlight
0224 Rijmodi Pro
022A Automatisierter Schaltassistent
022B Dynamic chassis adaption
0230 Comfort-pakket
0235 Dynamiek-pakket
023B Innovatiespakket
0268 Audiosystem ECE
0276 Designoptie wielen
02NA Sportrem
034A Abgaskrümmer dunkelverchromt
0395 Radio
0417 Centrale vergrendeling
0459 Impulsen
0508 Gesmeed stuur
055A Variabler Windleitflügel
0562 Extra koplamp
05AG Adaptieve koplamp
05AR Waarschuwing v.aanrijding van achteren
05AS Riding Assistant
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenbok
064C Audio Pro
068B Variables Gepäcksystem
0690 Steun v top case
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
0764 Stopcontact
077C Comfort-chauffeursstoel
077F Stoel comfort passagier

 


- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 5838 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2025
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Kleurnaam: Racingbleu metallic
- Motorinhoud: 1300 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 265 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 03-07-2028
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 30




LST Motoren
Jan Flamelingstrjitte 10 C 9036 VM Menaam
06-21213858
info@lstmotoren.nl
KvK: 91452376
www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Bandenspanningscontrolesysteem, Cruise control, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Keyless start




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
LST Motoren
Jan Flamelingstrjitte 10C
Menaam
Plan de route
06-21213858
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion