 |
| Motor | Lucht-/vloeistofgekoelde 4-takt 2-cilinder boxermotor, met stoterstangen met een onderliggende nokkenas |
| Boring x slag | 107.1 mm x 107.1 mm |
| Cilinder inhoud | 1802 cc |
| Comp. verhouding | 9.6 : 1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting/digitaal motormanagement: BMS-O met E-Gas |
| Ontsteking | Permanente-magneetgenerator 600 W (nominaal vermogen) |
| Vermogen | 91 pk / 67 kW bij 4750 tpm |
| Max. koppel | 158 Nm bij 3000 tpm |
| Koppeling | Droge koppeling met een koppelingsplaat |
| Versnellingsbak | Klauwengeschakelde 6-versnellingsbak in afzonderlijke versnellingsbakbehuizing |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 16 liter |
| Topsnelheid | 180+ km/u |
| ABS | ja |
| Frame | Dubbel wiegframe verschroefd met onderste framebuizen |
| Vering voor | Telescoopvork |
| Vering achter | Stalen tweezijdige swingarm met centrale veerpoot |
| Remmen voor | Dubbele remschijf, diameter 300 mm, vaste remklauw met 4 zuigers |
| Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 300 mm, vaste remklauw met 4 zuigers |
| Voorband | 120/70 R 19 |
| Achterband | 180/65 B16 |
| Wielbasis | 1.731 mm mm |
| Lengte | 2440 mm |
| Breedte | |
| Hoogte | 1232 mm |
| Zithoogte | 690 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | ZWART |
| Beschrijving | De nieuwe R 18 verwijst naar onze historie en iconische kenmerken die we consequent hebben doorontwikkeld. Het resultaat: een karaktervolle cruiser met de boxer met de meeste cilinderinhoud die we ooit hebben gebouwd en tijdloze designkenmerken. |