Nieuwsbrief:

BMW  R 18 TRANSCONTINENTAL - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
68 kW
Teller:
2.196 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2021 - 2025
Modelcode: K35
Typenummer: 0L41

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 24 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Afmetingen (LxBxH): 264 x 97 x 150 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Productveiligheid
Fabrikant: Oostland Motorrad Spaansland 10 7543BG ENSCHEDE, NL 0534326116 http://www.oostlandmotorrad.nl motorrad@oostland-enschede.nl
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp (05AA), Active Cruise Control (05DF), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Centrale vergrendeling (0417), Connected services, Dagrijverlichting (0202), Edition (047B), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Fabrieksgarantie, Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Koplamp Pro (0219), LED koplampen, Marshall Gold Series Stage 2 (064B), Metaalkleur, Multifunctional indicator lights II (05AF), Navigatiesysteem, Pinstriping (035B), Radio, Radio software (0395), Stijlvariant Chrome (035A), Tankdop afsluitbaar (017C), Teleservices (06AE), Topkoffer, Treeplanken, Uitparkeer waarschuwing, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion