Nieuwsbrief:

BMW  R 850 R - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
Blauw
Vermogen:
52 kW
Teller:
67.925 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
bmw - r-850-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een rijkelijk uitgerust toerfiets de BMW R850R

* Bj 1997 , 13 jaar in bezit geweest vorige eigenaar , en die heeft er goed op gepast
* 67.975km
* 850cc boxer  loopt keurig netjes  voldoende vermogen
* In nette staat , toeristisch gebruikt  binnen gestald en geen winter ellende , is dus 2e serie met de chromen koplamp en mooier dashboard
* windscherm.
* Robuuste valbeugel  Hepco-becker
* Handkappen
* de bmw touring zijkoffers
* Kapa/givi  ruime topkoffer
* Alarm lichten
* in 3 hoogtes instelbare berijders buddyseat
* Stahflex remleidingen voor en achter
* Ideaal alternatief voor zijn grotere broer de r1100rt
* Staat op 2 perfecte banden , remmerij: schijven / remblokken OK
* Bij 65.878km kleine beurt gehad , bij 60,000 een uitgebreide grote beurt
* Verder alle facturen vd laatste 13 jaar aanwezig , reservesleutels , instructie/onderhouds boekje en boord gereedsschap aanwezig
* Prijs 2499€ en inruil ook nog mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion