Nieuwsbrief:

BUELL  XB RR - 1987

Bouwjaar:
1987
Kleur:
RACING ORANGE
Vermogen:
58 kW
Teller:
2.400 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
buell - xb-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Geen
Leaseprijs: € 1 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Fabrikant: Motor Saloon B.V. Siliciumweg 2 3812SX AMERSFOORT, NL 0334617398 http://www.motorsaloon.nl info@motorsaloon.nl

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

De eerste productiemotor van Erik Buell. Van deze unieke Buell RR 1000 Battle Twin zijn er slechts 50 gebouwd door voormalig Harley-Davidson ingenieur Erik Buell. De motoren werden alle voorzien van het Harley-Davidson XR-1000 motorblok. Een unieke motor als deze Buell Battle Twin zie je zelden. Een echt verzamelstuk.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Grote afleveringsbeurt inbegrepen.

= Bedrijfsinformatie =

14 december kerst koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Saloon
Siliciumweg 2
Amersfoort
Plan de route
033-4617398
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion