Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Prijs:
€ 9.799,- € 10.999,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw
Vermogen:
62 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 60 maanden
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk model: CFMOTO 800 MT SPORT
Bouwjaar: 2025
Kilometerstand: 0
Kleur: Blauw

 

CFMOTO 800MT Sport: Avontuur, vrijheid en topklasse technologie

Er gaat niets boven het gevoel van nieuwe plekken ontdekken en de vrijheid om eropuit te trekken zonder alles tot in detail te plannen. Soms mag het best wat avontuurlijker zijn, toch? Avontuur gaat over vrijheid, en vrijheid maakt het mogelijk om nieuwe ervaringen op te doen. Het is niet de bestemming die telt, maar de reis ernaartoe.

Met de CFMOTO 800MT Sport beleef je die reis in stijl, comfort en veiligheid. Deze motorfiets is ontworpen om je te vergezellen bij alle nieuwe avonturen, of je nu langeafstandsritten plant of uitdagend terrein verkent.

Topklasse technologie en standaarduitrusting

De 800MT Sport combineert KTM-motortechnologie met een onklopbare standaarduitrusting, wat deze motorfiets tot een topklasse adventure bike maakt. De lancering van de 800MT markeert een historische stap voor CFMOTO, dankzij de verdergaande samenwerking met KTM.

Met zijn lichtgewicht constructie biedt de 800MT Sport superieure rijprecisie en uitstekende ergonomie, wat zorgt voor maximaal comfort op de weg. Bovendien is deze motorfiets zeer toegankelijk, waardoor hij geschikt is voor zowel ervaren rijders als avonturiers die net beginnen.

De troeven van de 800MT Sport
  • Eigenzinnig design: Ontworpen door Kiska, bekend om zijn iconische motorfietsdesigns.
  • Ongeziene standaarduitrusting: Alles wat je nodig hebt voor avontuurlijke ritten.
  • Grote benzinetank: Voor een groot bereik tijdens lange reizen.
  • Wendbaar rijwielgedeelte: Met instelbare KYB-vering voor optimale controle.
  • Uitgebreide accessoire-mogelijkheden: Personaliseer je motorfiets naar jouw wensen.
Technologie en functionaliteit
Twee rijmodi

Kies tussen Sport en Rain voor verschillende vermogenscurves, zelfs tijdens het rijden.

Slipperkoppeling

De CF-SC slipperkoppeling zorgt voor een betere vermogensoverdracht en een soepele terugschakeling.

Cruisecontrol

Het ride-by-wire systeem maakt one-touch cruisecontrol mogelijk, ideaal voor langeafstandsritten.

Elektronica
  • Full LED-verlichting: Past zich in realtime aan aan de omgeving.
  • Automatisch dovende richtingaanwijzers en LED mistlichten op de standaard valbescherming.
  • USB- en 12V-aansluitingen in het dashboard voor al je apparaten.
Vering
  • High-spec KYB-vering: Volledig instelbaar (veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping) met 160 mm veerweg vooraan.
  • KYB schokbreker: Instelbare veervoorspanning en uitgaande demping met 150 mm veerweg.
Remmen
  • J.Juan remsysteem (dochteronderneming van Brembo):
    • Voorrem: Dubbele 320 mm remschijven met radiale remklauwen.
    • Achterrem260 mm remschijf met dubbele zuiger remklauw.
TFT-dashboard

Het 7-inch TFT-dashboard met Bluetooth-connectiviteit is het grootste in zijn categorie. Het biedt functionaliteiten zoals bellenmuziek afspelen en navigeren (via de CFMOTO app).

Een motorfiets voor elke reis

De CFMOTO 800MT Sport is de perfecte keuze voor rijders die op zoek zijn naar vrijheidavontuur en topklasse technologie. Met zijn imposante designgeavanceerde features en uitstekende rijprestaties brengt de 800MT Sport je naar nieuwe bestemmingen, terwijl je geniet van elke kilometer onderweg.

 

De 800MT Sport is leverbaar met 5 jaar garantie en kofferset voor € 12.499,- 
Zonder kofferset kost deze geweldige motorfiets zelfs maar  € 10.999,

800MT Sport Motor: Krachtige 799cc Paralleltwin

De vloeistofgekoelde 799cc paralleltwin van de 800MT Sport biedt indrukwekkende prestaties met een vermogen van 95 pk en een koppel van 77 Nm, vergelijkbaar met motoren met een grotere cilinderinhoud. Gecombineerd met een royale brandstoftank van 19 liter en een zithoogte van 825 mm, is de 800MT de perfecte keuze voor lange-afstandsritten.

Geavanceerd Bochten-ABS Systeem door Continental

Het geavanceerde bochten-ABS systeem, ontwikkeld door industrieleider Continental, zorgt voor optimale veiligheid en controle in bochten.

Lichtgewicht Constructie: Slechts 225 kg Rijklaargewicht

Het hoofd- en subframe samen wegen slechts 16 kg, en het rijklaargewicht bedraagt slechts 225 kg, wat bijdraagt aan een wendbare en dynamische rijervaring.

Hoogwaardige MAXXIS Tubeless Banden voor Superieure Grip

De 800MT Sport is voorzien van hoogwaardige MAXXIS tubeless banden, die sportieve prestaties leveren. De velgmaten zijn 110/80 R19 vooraan en 150/70 R17 achteraan.

Met zijn stijlvolle design en uitgebreide standaarduitrusting is de 800MT Sport klaar om u in alle comfort en veiligheid op elke rit te begeleiden.

Standaard Kenmerken van de 800MT Sport:
  • 7 inch TFT-dashboard
  • Slipperkoppeling
  • Mistlichten
  • Valbescherming
  • USB-aansluiting
  • LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie
  • Twee rijmodi
  • Limp mode
  • Rollover sensor
  • Bochten-ABS
  • Cruise control

 

  • Financiering van uw motor
    Wilt u een motor financieren? Bij De Zwart Motoren werken we samen met Nu Motorrijden en Findio voor motor om u een passende financieringsoplossing te bieden. Informeer naar de mogelijkheden!

    Inruil van uw motor
    Heeft u een goed onderhouden motor die u wilt inruilen? Wij accepteren nette motoren tegen handelsprijzen. Neem contact met ons op voor een taxatie!

    Motoraccessoires & Onderhoudsproducten
    Op zoek naar navigatie, communicatiesystemen, acculaders, sloten of onderhoudsproducten? Wij leveren een breed assortiment accessoires direct uit voorraad en adviseren u graag over de beste keuzes voor uw motor.

    Motor bezichtigen? Maak een afspraak!
    Wilt u een motor in onze showroom bekijken? Maak bij voorkeur vooraf een afspraak! Let op: een afspraak betekent niet dat het voertuig wordt gereserveerd. Verkoop gaat op basis van ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’.

    Openingstijden

    Dinsdag – Vrijdag: 11:00 – 17:30

    Zaterdag: 09:00 – 15:30


    Contactgegevens

    Adres: Moesdijk 15a, 6004 AX Weert

    Telefoon: +31 614 101 567

    E-mail: info@dezwartmotoren.nl

    KvK: 90710827

    BTW: NL865424068B01


    Waarom kiezen voor De Zwart Motoren?

    Bij de Zwart Motoren staat klanttevredenheid voorop. Wij bieden een breed aanbod aan motoroccasions, vakkundige service en onderhoud, en een ruim assortiment nieuwe en gebruikte motoronderdelen. Ons team helpt u met passie en expertise!

    Officiële dealer van Aprilia, Moto Guzzi & CFMOTO

    De Zwart Motoren is erkend dealer van Aprilia, Moto Guzzi en CFMOTO. Wij beschikken over gespecialiseerde kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets optimaal te onderhouden. Voor nieuwe motoren, onderdelen, accessoires, modificaties, garantieclaims en onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres. Veel onderdelen leveren wij direct uit voorraad.

    Let op: Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden. Zo weet u precies waar u aan toe bent!

    Bezoek onze showroom in Weert of neem contact met ons op voor meer informatie!

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Zwart Motoren
Moesdijk 15
Weert
Plan de route
0614101567
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion