Nieuwsbrief:

DUCATI  848 EVO - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
.
Vermogen:
98 kW
Teller:
29.794 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
ducati - 848-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 96 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 2
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
EU verantwoordelijke: Ducati North Europe B.V. Moezel 9-11 2491 CV Den Haag, NL 070-3017399 www.ducati.com/nl info@ducati.com
Motor: 4-takt

Zeer nette origineel Nederlands geleverde Ducati 848 EVO van 2012. Afkomstig van de tweede eigenaar en altijd volledig dealer onderhouden. Deze Superbike is o.a. voorzien van Termignoni dempers (met dB killers) inclusief aangepaste mapping, quick shifter en een carbon achterspatbord. Deze geheel originele en complete 848 EVO staat op een vrijwel nieuwe set Pirelli's wordt geleverd incl. onderhoud/ afleverbeurt, boekjes, originele dempers, sleutels en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Star Twin Motors
Kanaal Zuid 484
Loenen (Veluwe)
Plan de route
055-5051329
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion