Nieuwsbrief:

DUCATI  996 - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Rood
Vermogen:
83 kW
Teller:
36.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze beauty is compleet uit elkaar geweest, alles is gedaan. Met gereviseerde motor en geflowde cilinderkoppen. 
De motor is door een specialist opnieuw gespoten met zwarte stickers.
Nieuwe Power 6 banden en complete Barnett koppelingkit  t.w.v. 1000 euro.
Mono + biposto achterkant. Full Termignoni uitlaatsysteem.
Zeer veel nieuwe onderdelen o.a. orgineel nieuw mono buddyseat ,hendels, remblokken ,accu ,DID kettingset, ditributieriemen incl. alle spanners, alle filters, bougies ,kabels  enz. 


916, 998, 900, Supersport, Panigale, 888



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, optie's) die voor uw beslissing belangrijk zijn. Dit i.v.m. eventuele fouten in de advertentie.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Carbon Termignoni uitlaten , Fabbri donker ruit, 6 plaats droge Barnett koppelingsysteem , Marchesini 5 spaak magnesium velgen met nieuwe Michelin  Power 6 banden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gielen Motorsport
Venusweg 16
Leeuwarden
Plan de route
0614442880
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion