Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 821 - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
ZWART
Vermogen:
70 kW
Teller:
21.288 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
ducati - hypermotard-821
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

In keurige staat verkerende Hypermotard 821 ABS

Recent een beurt gehad met o.a. nieuwe riemen.

Meerdere foto`van betere kwaliteit op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Brinkman Motoren
Dokter Larijweg 167-A
Ruinerwold
Plan de route
06-53904214
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion