Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
DUCATI RED
Vermogen:
89 kW
Teller:
467 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: DUCATI WEST EUROPE SAS 390, rue d' Estienne d'Orves 92701 COLOMBES CEDEX, FR 0033(0)156056014 distributeur@ducati.fr

De 2025 Panigale V2 S!

Dit betreft een BTW motor!

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motoport Assen / Ducati Assen
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
0592-205 007
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion