Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 S - 2025

Prijs:
€ 20.900,- € 22.790,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
ROOD
Vermogen:
88 kW
Teller:
2.655 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
ducati - panigale-v2-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De nieuwe Ducati Panigale V2 S is nu te bezichtigen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo.
De lichtste Panigale aller tijden:

De nieuwe Ducati Panigale V2 S markeert een historische overgang in de geschiedenis van Borgo Panigale tweecilinder sportmotoren, omdat hij voor het eerst niet is afgeleid van de grotere motorfiets die meedoet aan de Superbike. Volledig opnieuw ontworpen, het is de lichtste Panigale ooit. Hij weegt 17 kg minder dan het vorige model, waardoor hij zijn sportieve uitstraling heeft geërfd en een niveau van gemak, comfort en rijplezier toevoegt.

Sinds 1957 staat Moto Hippo voor kwaliteit, betrouwbaarheid en pure motorpassie.
Als officieel dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini ben je bij ons aan het juiste adres voor zowel nieuwe motoren als zorgvuldig geselecteerde occasions. Elke gebruikte motor wordt met uiterste zorg gekozen én gecontroleerd, zodat jij verzekerd bent van een motor in topconditie.



Jouw nieuwe occasion kan bovendien worden geleverd met diverse garantiepakketten — vraag ons gerust naar de mogelijkheden. Ook inruil van je huidige motor is uiteraard mogelijk. En naast onze occasions hebben we altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.



Naast deze Ducati Panigale V2S profiteer je bij Moto Hippo ook van:

-

Een grote collectie motorkleding, helmen en accessoires


- Professioneel onderhoud en reparatie in een modern uitgeruste werkplaats, uitgevoerd door vakbekwame monteurs
-

Motorverhuur van recente modellen — ideaal voor een weekendje sturen of een langere trip


- Flexibele financieringsopties om jouw droommotor werkelijkheid te maken
-

Scherpe verzekerings­tarieven en extra voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Hippo
Molenveld 7
Hippolytushoef
Plan de route
0227-591639
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion