Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ROOD
Vermogen:
Teller:
2.102 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati zet opnieuw de standaard met de Panigale V4S 2025: een ongeëvenaarde combinatie van kracht, technologie en Italiaans vakmanschap. Deze nieuwste generatie is gebouwd voor de meest veeleisende rijders die alleen genoegen nemen met perfectie, zowel op het circuit als op de weg.

Aangedreven door de verfijnde 1103cc Desmosedici Stradale V4-motor, levert deze motorfiets meer dan 215 pk en een meeslepende rijervaring. Geavanceerde aerodynamica, vernieuwde elektronica en het nieuwste Öhlins Smart EC 3.0 veersysteem zorgen voor ultieme controle en stabiliteit in elke situatie.

Waarom kies je voor de Panigale V4S 2025?

Kracht en precisie: De krachtige V4-motor en geavanceerde elektronica tillen prestaties naar een nieuw niveau.
Ongekende technologie: Nieuwe rijmodi, verbeterde quickshifter en verbeterde tractiecontrole voor ongeëvenaarde grip en wendbaarheid.
Lichtgewicht constructie: Magnesium onderdelen en Marchesini gesmede wielen voor maximale wendbaarheid.
Oogverblindend design: Het iconische Ducati-rood, gecombineerd met geavanceerde aerodynamische winglets, straalt pure snelheid uit.
De Panigale V4S 2025 is niet zomaar een motorfiets – het is een statement. Voor wie het allerbeste zoekt in snelheid, controle en design.

Durf jij de ultieme rijervaring aan? Neem contact op met jouw Ducati-dealer en word eigenaar van dit exclusieve meesterwerk.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Joppen Motoren
Strijperdijk 3-D
Leende
Plan de route
040-2062033
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion