Nieuwsbrief:

FANTIC  XX 250 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Zwart/geel
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
fantic - xx-250
fantic - xx-250
fantic - xx-250
fantic - xx-250
fantic - xx-250
fantic - xx-250
fantic - xx-250
fantic - xx-250
fantic - xx-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HALLO,

WIJ HEBBEN NOG EEN VLAM NIEUWE XX250 2024 BLACK EDITION STAAN.

LAATSTE OP VOORRAAD IN NEDERLAND.

BTW VEREKENBAAR

INCL FACTORY PAKKET, 

REIKON STUUR
RODE REMPOMP DEKSEL
EXTRA TWIN AIR LUCHTFILTER
DOMINO HANDVATEN
OLIE PAKKET BAK EN MENG OLIE
FACTORY REMSCHIJVEN MET RODE ACCENTEN.

WWW.BEWOMOTOREN.NL

DE NUMMER 1 FANTIC DEALER VAN DE BENELUX
GROTE VOORRAAD MOTOREN EN ONDERDELEN.
NIEUWE, GEBRUIKTE EN OVERJARIGE MOTOREN.

CROSSMOTOREN, BROMMERS, EN ENDUROMOTOREN.
 

Deze Fantic XX250 2024 is up to date en kan direct de strijd aan met zijn grote rivalen.

De zeer complete machine, heeft een zeer goed vermogen waar rijdbaarheid voorop staat!

Dit enorme rijdbare vermogen resulteert in goede rondetijden, en vooral groot plezier voor de rijder!

De Kayaba vering is subliem te noemen! waarbij de zitgeometrie door experts is bepaald!

Het filtersysteem is van de linker zijde te bereiken en eenvoudig te vervangen zo wij het kennen van de Oostenrijkse merken.

Het motor karakter en vermogen out of the box maakt het andere merken bijna onmogelijk te evenaren.

U koopt dus een heel complete motor die echt wedstijdklaar is, en het beste uit de rijder na boven haalt!

 


 
Opties en Accessoires:
TWIN AIR FILTER VAN DE ZIJKANT TE VERVANGEN
RODE REMPOMP DELEN
SPECIALE REMSCHIJVEN MEEGELEVERD
OLIE PAKKET
REIKON STUUR
DOMINO HANDVATEN
PIRELLI BANDEN




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Newtonstraat 6a
Lichtenvoorde
Plan de route
06-16681891
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion