Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT 114 FXBRS - 2019

Prijs:
€ 25.000,- € 26.450,-
Bouwjaar:
2019
Kleur:
VIVID BLACK
Vermogen:
69 kW
Teller:
12.369 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019
Garantie: 1 year HD Originals
EU verantwoordelijke: Harley-Davidson Benelux B.V. Laan van Vredenoord 33 2289 DA Rijswijk ZH, NL 070-757 4900 ap.nl@harley-davidson.com

De Harley-Davidson Softail is een motorfietslijn die bekend staat om het combineren van klassieke looks met moderne technologie. Hij wordt gekenmerkt door een verborgen achtervering die het uiterlijk geeft van een 'hardtail'-fiets met een stijf frame en tegelijkertijd het comfort biedt van een volledig veersysteem. Softails beschikken vaak over een breed scala aan motorgroottes, van kleinere opties voor beginnende rijders tot grotere, krachtigere motoren voor doorgewinterde enthousiastelingen. Ze bieden een balans tussen de esthetiek van traditionele cruisers en hedendaagse prestaties, en zijn aantrekkelijk voor rijders die zowel stijl als comfort op de weg waarderen.


H-D Optimum Package
- 2 jaar fabrieksgarantie + 2 jaar H-D Optimum Warranty
(Europa dekking)
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- Afleveringsklaarmaken
- Kenteken leges deel 1 en 2
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)
Opties en Accessoires:
114 milwaukee eight, Abs, Accessoires handvatten, Alarm af fabriek, Cruise control, Custom achterspatbord, Lederen zijtas, Led verlichting, Ohlins supspension, Side mount kenteken, Solo seat, Vance & hines uitlaatsysteem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H-D Big Rivers
Muskushouwsestraat 32
Heteren
Plan de route
026-4742657
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion