Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT 114 FXBRS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
VIVID BLACK
Vermogen:
76 kW
Teller:
1.712 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
harley-davidson - breakout-114-fxbrs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Technische informatie
Koppel: 168 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Afmetingen (LxBxH): 244 x 98 x 110 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Leaseprijs: € 296 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: Fabrieksgarantie
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling

Productveiligheid
Fabrikant: Motor Saloon B.V. Siliciumweg 2 3812SX AMERSFOORT, NL 0334617398 http://www.motorsaloon.nl info@motorsaloon.nl

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Originele Nederlandse Harley-Davidson FXBRS Softail Breakout. Nieuw door ons geleverd, voorzien van vele accessoires en onderhouden. Betreft een zeer jonge motorfiets met de juiste accessoires van de eerste eigenaar. Voor de zakelijke rijder extra interessant, het betreft een BTW-motor! De totale BTW bedraagt € 5.234,-. Fabrieksgarantie tot en met 27-06-2028!

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Optioneel: Grote onderhoudsbeurt tegen een meerprijs van € 445,=

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

U rijdt deze motor al vanaf: € 296,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 66,49 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

14 december kerst koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Axle nut covers, Black levers, Chin spoiler, Empire brake pedal, Empire footpegs, Empire handgrips, Empire shiter peg, Flush mount tank dop, full-LED koplampen, High flow aircleaner, Jekill & Hyde regelbare uitlaat, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Passenger footpegs, Tuning




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Saloon
Siliciumweg 2
Amersfoort
Plan de route
033-4617398
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion