| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Altijd ruim 40 Harley-Davidson's op voorraad bij MotoXpert Exclusive te Dronten. Compleet met volledige voertuig VIN historie erbij aanwezig en kilometer controle !!! Wij staan voor garantie en zekerheid.
Harley-Davidson FLSTF Fat Boy Anniversary 100Th
€ 9.900,- of
€ 184,- p/maand *vraag naar de lease voorwaarden
Motor: 1.450 cc / 88" Ci Twin-Cam Carburateur
Kleur: Zilver
Tellerstand: 33.037 Km
Bouwjaar: 2003
Garantie: Ja
Opties en Accessoires:
• Carburateur uitvoering
• ANNIVERSARY 100Th edition
• 5HD1 Nederlands geleverd (van 2de eigenaar)
• Supertrapp longshot uitlaten
• TomTom navigatie
• Hak + teen schakeling
• Etc, etc, etc,.....
• 10 dagen Allrisk verzekering
Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.
Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.
Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.
Met vriendelijke groet en zien u graag,
MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.
Het Spaarne 18
8253 PE Dronten
Telefoon: 06 - 53 63 86 73
Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
Website: www.motoxpert.nl
E-mail: motoxpert@motoxpert.nl
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
Zondag: Gesloten
Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/
Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
https://www.motoxpert.nl/financiering.html
Trefwoorden:
Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire - EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | V2, 4-takt |
| Boring x slag | 95,3 mm x 95,3 mm |
| Cilinder inhoud | 1,449 cc |
| Comp. verhouding | 8,8:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Injectie |
| Ontsteking | |
| Vermogen | pk / kW bij tpm |
| Max. koppel | 105 Nm bij 3,000 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Riem |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 19,7 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | |
| Vering voor | |
| Vering achter | |
| Remmen voor | |
| Remmen achter | |
| Voorband | |
| Achterband | |
| Wielbasis | 1,630 mm |
| Lengte | 2,396 mm |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 699 mm |
| Drooggewicht | 320 kg |
| Leverbare kleuren | Sterling Silver/Vivid Black, Vivid Black, Gunmetal pearl, Luxury rich red pearl, Pearl white, Luxury blue pearl |
| Beschrijving | |
Importeren
U bent al enige tijd op zoek naar die ene motor maar kunt hem niet vinden in Nederland en zelf importen is voor u een onbekende weg. Dan helpen wij u graag bij zowel het vinden als het importeren van uw droommotor.
Inkoop
Wij kopen graag uw motor in, omschrijf in het reactieformulier zo compleet mogelijk uw motor. Vermeld duidelijk merk, type, opties en km. stand in en voeg duidelijke foto’s erbij. Wij reageren dan terug met onze bieding.
Bemiddeling
Zoekt u iets exclusiefs, een anders-dan-anders occasion? Dan bent u bij ons op het goede adres. Ook als wij de motor van uw dromen niet hebben staan kunnen wij samen met u in onze database kijken wat andere op voorraad hebben.
 |
MotoXpert Exclusive |
|
Het Spaarne 18
Dronten
Plan de route
|
 |
06-53638673
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken