Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER FXRS - 1986

Bouwjaar:
1986
Kleur:
SPECIAL
Vermogen:
Teller:
9.200 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
harley-davidson - low-rider-fxrs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SUPER STOERE LOWRIDER!
INRUIL MOGELIJK
KOM LANGS VOOR DE BESTE DEAL!

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Jager Motoren. Heeft u vragen over deze motor of
de beschikbaarheid, neem dan gerust contact op met onze
verkoop op 0528-234149 (Dit nummer heeft ook Whats app)

Waarom koopt u bij Jager Motoren:
- Ruim 2500 m2 showroom met motorplezier.
- Altijd 450 top occasions op voorraad.
- Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét garantie.
- Garantie mogelijkheden van 3, 6, 12 maanden*

Wat kunt u nog meer verwachten bij Jager Motoren:
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk*
- Ruim keuze 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
- Professionele werkplaats voor onderhoud van alle
motormerken!
- Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot
reparatie.
- Uitgebreide shop met Helmen, ART4 sloten en accessoires.
- Bezoek onze gezellige showroom, de koffie staat klaar!
- Geniet nu van extra veel voordeel, scherp geprijsde
motoren, kortingen tot wel ? 1000,- en enorme ruime
keuze!!

Financiering:
- Verschillende mogelijkheden voor zowel prive als
zakelijk.
- Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

Uw motor VERKOPEN?
Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank +
officieel RDW vrijwaringsbewijs.

*Vraag naar de voorwaarden aan uw verkoopadviseur, zet en
type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie is met
zorgvuldigheid opgemaakt, maar door de complexiteit kan er
soms een afwijking zijn. Informeer naar de opties die voor
u belangrijk zijn. Op deze advertentie kan geen aanspraak
gemaakt worden.
Openingstijden Showroom:
Dinsdag 9.00 - 17.30 uur
Woensdag 9.00 - 17.30 uur
Donderdag 9.00 - 17.30 uur
Vrijdag 9.00 - 17.30 uur
Zaterdag 9.00 - 16.00 uur
*Zondag & Maandag gesloten

Bezoekadres:
Buitenvaart 1214
7905 SG Hoogeveen
Drenthe
Tel: 0528-234149




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jager Motoren Hoogeveen
Buitenvaart 1214
Hoogeveen
Plan de route
0528-234149
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON

BAD BOY
BLACKLINE
BREAKOUT
CONVERTIBLE
CROSS BONES
CVO PAN AMERICA
CVO ROAD GLIDE ST FLTRXSTSE
CVO STREET GLIDE
DEUCE
EIGENBOUW
ELECTRA GLIDE CLASSIC
ELECTRA GLIDE HIGHWAY KING FLHFB
ELECTRA GLIDE POLICE
ELECTRA GLIDE REVIVAL
ELECTRA GLIDE STANDARD
ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC
ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED
FAT BOB
FAT BOY LO
FAT BOY SPECIAL
FAT BOY S
FAT BOY
FLHXU STREET GLIDE ULTRA
FREEWHEELER FLRT
HERITAGE NOSTALGIA
HERITAGE SOFTAIL CLASSIC
HERITAGE SOFTAIL
HYDRA GLIDE REVIVAL
LIVEWIRE
LOW RIDER EL DIABLO
LOW RIDER ST
LOW RIDER S
LOW RIDER
NIGHT TRAIN
NIGHTSTER SPECIAL
PAN AMERICA 1250 SPECIAL
PAN AMERICA 1250 ST
PAN AMERICA 1250
PAN AMERICA RA 1250
ROAD GLIDE LIMITED
ROAD GLIDE
ROAD KING CLASSIC
ROAD KING CUSTOM
ROAD KING
ROCKER
SERVICECAR
SHOVELHEAD
SOFTAIL CUSTOM
SOFTAIL DELUXE
SOFTAIL FXDR/S
SOFTAIL SLIM
SOFTAIL SPORT GLIDE
SOFTAIL STANDARD
SPORTSTER CUSTOM 1200
SPORTSTER CUSTOM 883
SPORTSTER DE LUXE 883
SPORTSTER FORTY-EIGHT
SPORTSTER HUGGER
SPORTSTER IRON 1200
SPORTSTER IRON 883
SPORTSTER LOW 1200
SPORTSTER LOW 883
SPORTSTER NIGHTSTER
SPORTSTER ROADSTER 1200
SPORTSTER ROADSTER 883
SPORTSTER S RH 1250
SPORTSTER S
SPORTSTER SEVENTY TWO
SPORTSTER SUPERLOW 1200
SPORTSTER SUPERLOW 883
SPORTSTER XL 883 R
SPORTSTER XR 1200
SPORTSTER
SPRINGER CLASSIC SOFTAIL
SPRINGER SOFTAIL
SS 350
STREET 750
STREET BOB
STREET GLIDE
STREET ROD
STURGIS
SUPER GLIDE CUSTOM
SUPER GLIDE SPORT
SUPER GLIDE
SWITCHBACK
SX 175
TRI GLIDE ULTRA
TRIKE
ULTRA GLIDE
ULTRA LIMITED
V-ROD
WIDE GLIDE
WL 750 CC
ZIJSPAN
© 2000 - 2025 Motoroccasion