Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL SLIM FLS - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
ZWART
Vermogen:
58 kW
Teller:
18.256 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
harley-davidson - softail-slim-fls
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson
Type : FLS Softail-Slim
Bwj : 9-2014
Km stand : 18256
Motor : 1690 cc
6 versnellingen
Kleur : Zwart
White wall banden op spaakwielen
Street city Uitlaten
Open luchtfilter
side mount no plaat
Prijs : 14950.-
Incl . Servicebeurt
3 maanden garantie
Typefouten voorbehouden
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion