Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON XL 883 N - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
WIT
Vermogen:
39 kW
Teller:
7.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Te koop: Harley Davidson 883 iron uit 2018 met 7500 km op de teller.

Deze stoere 883 iron is voorzien van de volgende opties:



• smoke knipperlcihten
• stage 1 luchtfilter
• zijtas
• bagagerek
• wind scherm

5 hd motor, 2 sleutels geleverd door HD Rotterdam.

U bent van harte welkom voor een proefrit.




American Bike Store

De Cres 16
1749 DH Warmenhuizen
Tel: 0226 - 393573
Mob: 06 - 52612383
Email: americanbikestore@gmail.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
American Bike Store
De Cres 16
Warmenhuizen
Plan de route
0226-393573
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion