| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HARLEY DAVIDSON STREETGLIDE 2014 103CI
1HD
WEINIG KILOMETERS
LEUKE BIKE.
Inruil is mogelijk.
Wij hebben 15 jaar ervaring in de motorbranche.
Tevens onderhoud, reparaties, tuning, revisies, customizing.
U bent van harte welkom in onze shop.
Al onze fietsen zijn voorzien van nieuwe vloeistoffen en een 100 puntencheck is uitgevoerd. Wij streven naar perfectie.
Indien gewenst helpen wij u bij het realiseren van een financiering voor de aankoop van uw droom motor.
Wij zorgen dat onze motoren in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Tot snel !!!!
Team van Gozers Motoren
06-23090576
info@gozersmotoren.nl
Aston Martinlaan 98
3261 NB Oud-Beijerland
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Luchtgekoeld Twin Cam 103™ met geïntegreerde oliekoeler |
| Boring x slag | 98.4 mm x 98.4 mm |
| Cilinder inhoud | 1690 cc |
| Comp. verhouding | 9.6:1 |
| Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Sequentiële elektronische benzine-inspuiting met één verstuiver per cilinder (ESPFI) |
| Ontsteking | electrisch |
| Vermogen | pk / kW bij tpm |
| Max. koppel | 134 Nm bij 3500 tpm |
| Koppeling | negen voudige natte platen |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 9.593 |
| Overbrenging | ketting, 34/46 ratio |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 22.7 liter |
| Topsnelheid | nb km/u |
| ABS | nee |
| Frame | stalen buizenframe |
| Vering voor | 41,3 mm triple circuit damping (TCD), veerweg 116,8 mm |
| Vering achter | luchtvering, veerweg 76 mm |
| Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
| Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
| Voorband | BW 130/80B18 63H |
| Achterband | BW 180/65B16 81H |
| Wielbasis | 1625 mm |
| Lengte | 2430 mm |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 715 mm |
| Drooggewicht | 355 kg |
| Leverbare kleuren | Chrome Yellow Pearl, Black Denim, Midnight Pearl, Ember Red Sunglo, Vivid Black |
| Beschrijving | Veel ruimte om zelf kleur te bekennen is een onmiskenbaar onderdeel van de stijl van de Harley-Davidson® Street Glide® motor. Deze klassiek vormgegeven, forse brandstoftank in klassieke stijl biedt niet alleen meer ruimte voor premiumlak of decoratie naar eigen ontwerp, maar heeft bovendien een inhoud van 22,7 liter, zodat je heel wat meer kilometers kunt verslinden tussen twee pitstops. Wij weten dat zuinig rijden belangrijk is—maar dat is stijl niet minder. Levendige, opvallende kleuren en met grote precisie gemaakte Harley-Davidson® tankemblemen maken de unieke look van deze robuuste bagger compleet. |
 |
Gozers Motoren |
|
Aston Martinlaan 98
Oud Beijerland
Plan de route
|
 |
0623090576
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken