| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer mooie StreetGlide 2021 Black on Black
o.a voorzien van:
Ape hanger
Lange koffers
Uitlaat Rinehart
radio van Power Akoestic
Apple car play
Auto Android
Rockford Fosgate voor speakers
Versterker
LED verlichting
MKV Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van met name Harley-Davidson motoren. Kwaliteit, service en kwalitatief goed onderhoud zijn belangrijke prioriteiten binnen onze organisatie. U kunt bij ons tevens terecht voor de banden van uw motor als ook een onderhoudscontrole. Wij nemen alle zorg uit handen als het gaat om veilig rijden, uiteraard tegen gezonde prijzen.
Wij ontvangen u graag bij ons in de showroom met méér dan 20 motoren ter beschikking. Bij ons kunt u terecht voor het beste advies, onder het genot van een bakje koffie en/of thee.
Minimaal 6/12 maanden garantie.
INRUIL IS MOGELIJK
Stuur e-mail naar info@mkvmotoren.nl
Financiering - zakelijk en particulier mogelijk
https:www.deautofinancier.nl/mkv-motoren/autofinanciering
Verzekeringen
https:www.deautofinancier.nl/mkv-motoren/autoverzekering
Graag tot ziens bij MKV Motoren!
Neemt u ook een kijkje op onze website:
www.mkvmotoren.nl
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen:
MKV MOTOREN
Bunsenstraat 3
3316GC Dordrecht
tel. 078-7856743
Whatsapp: +31 (0)6 29 38 04 08
email: info@mkvmotoren.nl
Openingstijden:
dinsdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur
maandag en zondag gesloten.
Opties en Accessoires: 12 Volt aansluiting, Alarmverlichting, Audio, Boordcomputer, Cruise control, dempers, andere en uitlaatsystemen, Floorboards, Kofferset, koplamp, andere, Navigatie, Ruit in kleur, stuur, ander, uitlaat RhineHart, Valbeugel, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Milwaukee-Eight® 114 |
| Boring x slag | 102 mm x 102 mm |
| Cilinder inhoud | 1,868 cc |
| Comp. verhouding | 10,5:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
| Ontsteking | |
| Vermogen | pk / kW bij tpm |
| Max. koppel | 163 Nm bij 3000 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | 9,593 |
| Overbrenging | Ketting, 34/46 verhouding |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 22,7 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | |
| Vering voor | |
| Vering achter | |
| Remmen voor | 32 mm, 4-zuigers vast |
| Remmen achter | 32 mm, 4-zuigers vast |
| Voorband | 130/60B19 61H |
| Achterband | 180/55B18 80H |
| Wielbasis | 1,625 mm |
| Lengte | 2,425 mm |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 690 mm |
| Drooggewicht | 362 kg |
| Leverbare kleuren | Vivid Black,iver Rock Grey Denim,Billiard Burgundy,Stone Washed White Pearl,Performance Orange,Scorched Orange/Silver Flux,Zephyr Blue/Black Sunglow |
| Beschrijving | DIT IS DE PERFECTE MOTOR VOOR

Rijders die een donkere afwerking en rank custom profiel zoeken

Val op in het stadsverkeer en laat alles achter je op de snelweg

Milwaukee-Eight® 114 V-Twin motor en Prodigy™ wielen |
Over MKV Motoren
Ons bedrijf is gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van motoren, met name Harley Davidson. Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Ook voor accessoires, onderdelen en motorkleding kunt u bij ons terecht.
 |
MKV Motoren |
|
Bunsenstraat 3
Dordrecht
Plan de route
|
 |
078-7856743
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken