Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  WL 750 CC - 1936

Bouwjaar:
1936
Kleur:
OLIJVE GROEN
Vermogen:
Teller:
3 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
harley-davidson - wl-750-cc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 1936
EU verantwoordelijke: MOTOR HARLEY-DAVIDSON BENELUX Laan van Vredenoord 33 2289 DA Rijswijk ZH 070-7574900 info@harley-davidson.com

Deze gave FL 750 van 1936 staat te koop. Ooit gerestaureerd door OM Senior maar heeft daarna nog nooit gelopen dus het is een gave uitdaging.

Verkoop in opdracht van de huidige eigenaar en inruil is daarom nietvanzelf sprekend.

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00u.
Zaterdag geopend van 09.00 - 16.00u.

Authorized Harley-Davidson dealer Oude Monnink Motors
Rientjesoven 18, 7621 HG Borne 074-2040740 - info@oudemonninkmotors.nl -

Oude Monnink Motors sluit iedere aansprakelijkheid uit voor eventuele onjuistheden in de advertentie.




Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oude Monnink Motors
Rientjesoven 18
Borne
Plan de route
074 204 0740
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion