Nieuwsbrief:

HONDA  ADV 350 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
GRAY
Vermogen:
Teller:
39.049 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
honda - adv-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022
EU verantwoordelijke: Honda Motor Europe Ltd Netherland Branch Doornveld 180 - 184 B-1731 Zellik, BE 0207070126 www.honda.nl mc.benelux@honda-eu.com

Ben je op zoek naar een robuuste, comfortabele en betrouwbare scooter die zowel in de stad als op avontuurlijke ritten uitblinkt? Dan is deze Honda ADV 350 ABS uit 2022 precies wat je nodig hebt!



-Krachtige 330cc-motor – soepel en zuinig rijgedrag

-ABS-remmen – maximale veiligheid onder alle omstandigheden

-Slechts 39.049 km op de teller – perfect onderhouden

-Stoere ADV-uitstraling – avontuurlijk design met topcomfort

-Grote opbergruimte – praktisch en handig voor dagelijks gebruik


-Honda Top koffer

Deze ADV 350 combineert het gemak van een scooter met de robuustheid van een adventure-motor. Ideaal voor woon-werkverkeer én weekendritten buiten de stad.


Kom ‘m bekijken en ervaar zelf het rijplezier! Interesse? Stuur een bericht voor meer info of een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion