Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  CB 1000 R - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Rood
Vermogen:
92 kW
Teller:
66.420 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze motor verwachten we binnenkort in de verkoop.
Dan direct beschikbaar: Honda CB1000R uit 2008 met 66420km op de klok.

Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: volgt z.s.m. zodra de motor gepoetst is (ook beter foto’s volgen).
Goede banden, remmen en kettingset.
Nette staat.

Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van tevoren uw bankapp overschrijf dag limiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het dag limiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.


Merk/Model        Honda CB 1000 R
                  
 Motor                    
 Type       Viertakt viercilinder in lijn
 Koelsysteem       Vloeistofgekoeld 
 Cilinderinhoud                  998 cc
 Boring x slag       75 x 56.5 mm
 Compressieverhouding                 11,0:1
 Klepaandrijving                DOHC, 4 kleppen per cilinder
 Ontsteking          Digitaal 
 Starter                  Elektrisch 
 Benzinetoevoer                Injectie, PGM-FI
 Smering               Wet sump
 Vermogen (opgave)        125 Pk @ 10.000 tpm
 Koppel (opgave)               99 Nm @ 7.750 tpm
                  
 Transmissie          
 Aantal versnellingen       6
 Primaire reductie             Tandwielen
 Finale reductie                  Ketting
 Koppeling            Nat, meervoudig platen
                  
 Chassis                  
 Frame                   Aluminium mono Backbone
 Wielbasis             1.445 mm
 Balhoofdhoek    25º
 Vering voor         43 mm Upside down
 Vering achter    Monoshock, veervoorspanning /uitgaande demping
  instelbaar
  Voorrem             Dubbele ø310 mm schijf, radiale 4-zuiger remklauw 
 Achterrem          Enkele schijf ø256mm, 1-zuiger remtang 
 Voorband            120/70 17" 
 Achterband         180/55 17"
                  
 Afmetingen          
 Lengte                  2.090 mm
 Breedte                775 mm
 Hoogte                 1090 mm
 Zadelhoogte       828 mm
 Zadelhoogte met verlagingsset   765 mm
 Rijkaargewicht   217 kg 
 Rijklaargewicht met ABS               220 kg 
 Tankinhoud        17 liter


Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit hier vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid hoger is dan de afgelezen stand dan zullen we dit hier vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Indien ons bekend zullen we dat hier vermelden in onze advertentie. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. We kunnen niet garanderen dat alle af fabriek geleverde opties nog aanwezig zijn. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. Indien er garantie is afgesproken zal dit op uw aankoopfactuur vermeld worden, eventuele uitsluitingen ook. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor de aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.


??.057b
 
Opties en Accessoires:
Verkorte nummerplaathouder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Een Goeie Motor
De Visserlaan 88
Nunspeet
Plan de route
06-83823095
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion