| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Special Honda CBR 600RR
-Speciaal spuitwerk
-Gear indicator
-Kleine richtingaanwijzers'
-Korte kentekenplaat houder
-Speciale spiegels
-Shark sportdemper
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Watergekoelde 4-takt, 16 kleppen DOHC viercilinder in lijn |
| Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
| Cilinder inhoud | 599 cc |
| Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | PGM-DSFI Elektronische benzineinjectie |
| Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
| Vermogen | 117 pk / 86 kW bij 13.000 tpm |
| Max. koppel | 66 Nm bij 11.000 tpm |
| Koppeling | natte platen koppeling |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 18 liter |
| Topsnelheid | 260 km/u |
| ABS | nee |
| Frame | aluminium brugframe |
| Vering voor | volledig instelbare 45 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm |
| Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 120 mm |
| Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, radiaal bevestigde vierzuigerremklauwen |
| Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 180/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1.395 mm |
| Lengte | 2.010 mm |
| Breedte | 690 mm |
| Hoogte | 1.115 mm |
| Zithoogte | 820 mm |
| Drooggewicht | 163 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken