Nieuwsbrief:

HONDA  MSX 125 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
YELLOW
Vermogen:
Teller:
3.073 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023
EU verantwoordelijke: Honda Motor Europe Ltd Netherland Branch Doornveld 180 - 184 B-1731 Zellik, BE 0207070126 www.honda.nl mc.benelux@honda-eu.com

Ben je op zoek naar een compacte, zuinige en superleuke motor? Dan is deze Honda MSX 125 Grom precies wat je zoekt! Ideaal voor in de stad, woon-werk verkeer of gewoon lekker toeren met een glimlach op je gezicht.

? Bouwjaar: 2022

? Kilometerstand: 3.073 km

? Cilinderinhoud: 125cc – A1 rijbewijs geschikt

? Elektrische start

? Licht, wendbaar en betrouwbaar

? Zeer laag verbruik

Dankzij zijn lage gewicht en speels rijgedrag is de Grom een van de leukste 125cc’s die je kunt rijden!

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion