| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette Honda NC750 S met ABS.
Deze Honda is van 2016 en heeft 21.550km op de teller.
Motorfiets wordt voor aflevering voorzien van een afleverbeurt. - Gespreid betalen via NU Motorrijden is bij ons mogelijk!
- _____________________________________________________________________________________________
Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.
Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.
Wij bezorgen door het hele land!
_____________________________________________________________________________________________
Zuurbier Motoren en Scooters
Dorpsstraat 20
5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
Tel: 0418-561791
WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
Mail: info@zuurbiermotoren.nl
_____________________________________________________________________________________________
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:00 tot 18:00
Woensdag: 09:00 tot 18:00
Donderdag: 09:00 tot 18:00
Vrijdag: 09:00 tot 20:00
Zaterdag: 09:00 tot 16:00
Zondag: gesloten
Opties en Accessoires: ABS
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Watergekoelde 4-takt paralleltwin |
| Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
| Cilinder inhoud | 745 cc |
| Comp. verhouding | 10.7:1 |
| Kleppen | 8 |
| Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
| Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
| Vermogen | 54 pk / 40 kW bij 6250 tpm |
| Max. koppel | 68 Nm bij 4750 tpm |
| Koppeling | Meervoudige natte platen (** Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling) |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 14 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Diamant, steel pipe |
| Vering voor | 41mm telescoopvork, 120mm veerweg |
| Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 120mm veerweg |
| Remmen voor | 320mm enkele schijf met 3-zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
| Remmen achter | 240mm enkele remschijf, enkel zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
| Voorband | 120-70-17 |
| Achterband | 160/60/17 |
| Wielbasis | 1525 mm |
| Lengte | 2195 mm |
| Breedte | 780 mm |
| Hoogte | 1130 mm |
| Zithoogte | 790 mm |
| Drooggewicht | 216 kg |
| Leverbare kleuren | Rood/Zwart/Grijs/Wit |
| Beschrijving | NC750S. Puur rijplezier.

Om puur rijplezier te ervaren is maar één ding nodig: een motorfiets als de NC750S. Gemaakt om te genieten. Zowel voor beginnende als voor ervaren rijders. Niets weet immers zo te bekoren als een spannende, krachtige naked bike die synoniem is met strakke vormen en onversneden rijgenot. De ongecompliceerde NC750S munt bovendien uit inzake aankoop- en onderhoudskosten, kwaliteit en techniek.

Een nieuw ontwikkelde tweecilinder van 745 cc is in dit geval gecombineerd met een optionele innovatieve transmissie met dubbele koppeling en features zoals ProLink-achterwielophanging, ABS en een LCD-multifunctiedisplay. Ook standaard: een dynamische handling, lange onderhoudsintervallen en een groot helmvak op de plaats waar normaal de brandstoftank zit. |
| Dealerschappen: CFMOTO, NIU, PEUGEOT, SHERCO, SUPER SOCO, SYM, YADEA |
 |
Zuurbier Motoren Zaltbommel |
|
Dorpsstraat 20
Bruchem (Zaltbommel)
Plan de route
|
 |
0418-561791
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken