Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S DCT - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
Grijs/zwart
Vermogen:
40 kW
Teller:
19.359 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016

zeer nette nc 750dct abs
lekkere soepele automaat.
met topkoffer en valbeugel
ruitje en telefoonhouder.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kobo Motoren
Jade 10
Drachten
Plan de route
0512-542142
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion