Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Mat Iridium Gray Metallic
Vermogen:
75 kW
Teller:
277 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De veelzijdige NT1100 is uitgerust met strakke aerodynamica, een groot, op vijf manieren instelbaar windscherm en winddeflectoren boven- en onderaan voor optimale windbescherming. Het zadel op een hoogte van 820 mm is comfortabel voor twee en biedt een flexibele rijpositie. Met de NT1100 ga je goed uitgerust op weg dankzij een benzinetank van 20 liter - goed voor een rijbereik van 400 km (WMTC-mode) -, zijkoffers, verwarmde handvatten, smartphone-connectiviteit, cruisecontrole, een bagagedrager en een middenbok waardoor klein onderhoud eenvoudiger wordt. Drie standaard rijmodi, URBAN, RAIN en TOUR, geven een geschikte keuze voor de meeste rijomstandigheden. Twee USER-opties geven de mogelijkheid om de output van het motorblok helemaal naar eigen voorkeur in te stellen.

Deze NT1100 DCT in de kleur Mat Iridium Gray Metallic heeft Honda Garantie tot 19-03-2029.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Benjan Motoren
Kaartenmakersstraat 1
Ridderkerk
Plan de route
0180-418952
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion