Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1100 C SHADOW - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
Zwart/geel
Vermogen:
39 kW
Teller:
20.705 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze prachtige klassieker staat te koop voor €  5.750,-
- Motorcheck uitgevoerd
- Technisch gecontroleerd
- Legers RDW
- 3 maanden garantie

Achtergrond van deze Honda:
Deze motor hebben wij via inruil verkregen.

Test
Bij de test bleek het een heerlijke klassieke tourmotor. Heerlijk om relax mee te cruisen.

100% Onderhoud
Deze motor wordt afgeleverd met Motorcheck en de 20.000 beurt. De motor is technisch helemaal in TOP-staat!

Ook optisch is deze motor een plaatje qua kleurstelling en ziet er nog helemaal prachtig uit!

Aflevering
De standaardprijs is incl. verplichte afleverkosten en 3 maanden garantie.
Aankoop op basis van financiering mogelijk in samenwerking met Carmeleon of NU Motorrijden.

Inruil mogelijk!
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motorcentrumlunteren.nl

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Lunteren
Hullerpad 13-F
Lunteren
Plan de route
0318-255835
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion