Nieuwsbrief:

HONDA  XL 750 TRANSALP - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Wit
Vermogen:
Teller:
4.062 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
AANBIEDING VAN €10.390 VOOR €9890 GELDIG TOT EN MET 29 NOVEMBER EN NIET GELDIG ICM. INRUIL.

Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is Incl: Onderhoudsbeurt, 6 maanden garantie, Volle tank brandstof

Extra`s:
Tas dragers met waterdichte soft bags

informatie:
Nieuwstaat
Instructie boekje aanwezig

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938
  • Nu ook met 5 dagen gratis all-risk verzekering + 1 maand gratis bij afsluiten verzekering.

    Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jonkers Motoren
Wolput 90
Vlijmen
Plan de route
073-5114938
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion