Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N ABS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
6.716 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Kawasaki ER-6n (2015) – Slechts 6.716 km – Sportief, Stijlvol en Klaar voor de Weg! 🏍️

Op zoek naar een motor die zowel sportief als praktisch is? De Kawasaki ER-6n uit 2015 is de perfecte keuze voor wie houdt van krachtige prestaties in een strak en modern design. Met slechts 6.716 km op de teller is deze motor bijna als nieuw!

🔹 Bouwjaar: 2015
🔹 Kilometerstand: Slechts 6.716 km – een bijna nieuwe motor!
🔹 Motorinhoud: 649cc – krachtig genoeg voor dagelijks gebruik, maar niet te veel voor een instapmotor
🔹 Kleur: Zwart – klassiek, stijlvol en altijd tijdloos
🔹 Staat: Uitstekend – perfect onderhouden en klaar voor de volgende eigenaar
🔹 Geschikt voor A2-rijbewijs: De ER-6n is ideaal voor A2-rijders die op zoek zijn naar een sportieve motor met voldoende vermogen en wendbaarheid.


Waarom de Kawasaki ER-6n?

✅ Sportieve prestaties: De 649cc-twin levert een goede dosis vermogen, maar is toch toegankelijk voor zowel beginners als ervaren rijders.
✅ Perfect voor de stad: Dankzij het lichte gewicht en de scherpe handling is deze motor ideaal voor stadsverkeer en bochtige wegen.
✅ Strak design: De sportieve uitstraling en het minimalistische ontwerp maken de ER-6n een echte blikvanger.
✅ Comfortabel: Ondanks het sportieve uiterlijk biedt de ER-6n ook voldoende comfort voor langere ritten.

De motor staat in de vestiging Deventer






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion