Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 500 SE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GRIJS GROEN
Vermogen:
33 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Maak een statement met de nieuwe Ninja 500. Uitgerust met een compleet nieuwe 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten. Ervaar de legendarische Ninja prestaties zelf.

De Kawasaki Ninja 500 SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Lime Green / Ebony / Pearl Blizzard White
  •  Passion Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Dark Gray





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Wim ter Braake Motoren
Nijverheidsweg 8
Nijeveen
Plan de route
0522-492255
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion