Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 500 SE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
LIME GREEN
Vermogen:
Teller:
5.477 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: Kawasaki Motors Ned. Jacobus Spijkerdreef 1-3 2132 PZ Hoofddorp, NL 023-5670500 www.kawasaki.nl nlsales@kawasaki.nl

Bij Motor Venray staat een jonge Kawasaki Ninja 500 SE uit 2025 met slechts 4.796 kilometer op de teller. Deze sportieve motor is licht, wendbaar en voorzien van moderne technologie, ideaal voor zowel beginnende als gevorderde rijders. Dankzij het A2-rijbewijs vriendelijke karakter is dit een perfecte opstap in de wereld van sportmotoren.

Opties:

- TFT-display
- ABS
- Traction control
- Bluetooth-connectiviteit

Kom langs bij Motor Venray en ervaar zelf het rijplezier van deze moderne en toegankelijke Ninja 500 SE.


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion